Onze werkwijze
U kunt bij ons terecht voor alle grootkeuken- en koeltechnische zaken in uw professionele keuken.
Heeft u een urgente storing aan uw grootkeuken of koelapparaat en/of installatie dan is een telefoontje voldoende om snel een servicemonteur op de locatie te krijgen. Maar ook voor alle andere vragen is zonder een bureaucratische telefooncentrale de telefoon nog steeds de snelste manier. U krijgt direct een medewerker die u prettig te woord staat en uw vragen snel zal (laten) opvolgen.
Dat kan met of zonder een onderhoudscontract. Maar vooral met een onderhoudscontract heeft u de beste prijs/kwaliteit verhouding en wordt u volledig ontzorgd. Naast de financieële voordelen heeft u voorrang op de planning en worden op tijd alle benodigde keuringen gedaan zodat u voldoet aan de wettelijke eisen op het gebied van milieu, veiligheid, duurzaamheid, brandpreventie en de wensen van de gebruiker en eigenaar. De eigenaar zal namelijk de investering veilig willen stellen en deze op een acceptabel niveau willen houden en de gebruiker of het facilitair beheer wil bedrijfszekerheid en maximale inzetbaarheid tegen geoptimaliseerde onderhoudskosten.
Maar ook zonder onderhoudscontract kunt u uitstekend bij ons terecht. Dan overleggen wij telkens welke zaken u wel en niet uitgevoerd wilt hebben.
Is een apparaat aan het einde van de levensduur, dan kunnen wij snel vanuit eigen voorraad uit onze hal te Rhenen direct de meest voorkomende apparatuur, vaak al binnen een dag, leveren en installeren. Hierbij kunt u denken aan vaatspoelmachines, koel- en vrieskasten, combisteamers, heteluchtovens, ijsblokjes- en schilferijsmachines, waterbehandelingsapparatuur en van losse bak- en braadapparatuur tot complete kooklijnen. Daarnaast onderhouden wij goede relaties met onze leveranciers en zelfs concurrenten om te zorgen dat onze klanten worden geholpen, want wij stellen naast een gezonde concurrentie de bedrijfszekerheid bij onze klanten voorop.