Onze missie
Het beleid van Service Team Nederland is gericht op de continuïteit en autonome groei van de onderneming als een winstgevende en onafhankelijke organisatie. Wij geloven dat een goede reputatie en een langdurige en prettige relatie met onze klanten de basis vormen om deze doelstelling te realiseren.
Om de goede reputatie van onze organisatie te waarborgen, is betrokkenheid en integriteit van medewerkers en toeleveranciers essentieel.
Wij zien inzet van medewerkers, motivatie en loyaliteit tegenover de onderneming als de sleutel voor het succes van ons bedrijf. Het personeelsbeleid van Service Team Nederland is er daarom vooral op gericht om teamgeest, arbeidsvreugde, onafhankelijk denken en zelfontplooiing te stimuleren.
Service Team Nederland wil zich op de markt van grootkeukenapparatuur en bedrijfskoeling onderscheiden door een goede prijs-kwaliteitverhouding, een hoge toegevoegde waarde aan expertise en vakmanschap, maar ook als een bedrijf waarbij de service voorop staat. Wij zien goede service niet alleen als ‘after-sales’, maar vooral als ‘pre-sales’.
Service Team Nederland hecht grote waarde aan betrouwbare en betrokken toeleveranciers en partners. Ook zij zijn essentieel voor ons succes. Nieuwe ontwikkelingen, innovaties, richtlijnen en trends (zoals de ‘Procedurele kwaliteits-waarborgsystemen’) worden steeds nauwlettend gevolgd. Zij worden geanalyseerd en alleen dan geïmplementeerd, of in ons productassortiment opgenomen, als zij een toegevoegde waarde hebben voor onze onderneming en onze reputatie en als ze onze onafhankelijkheidspositie niet schaden.